Homecoming

Hej!
Tänkte berätta om homecoming, det var så himla kul! Lätt den bästa dagen hittils!! Dagen började med att jag och min värdmamma dug some carrots haha, de har en sviiin stor trädgård och hon planterar alla sina grönsaker själv så vi fixade lite i trädgården. Sen vid 2-3 började jag och Zoe fixa oss, sen körde Robin oss till ett ställe där vi mötte upp alla andra för att ta kort och sånt. Min dejt gav mig en corsage, ni vet en sån blomma som man har runt armen, så himla gullig, och han betalade även för min mat när vi alla gick till restaurangen, vi gick till en italiensk restaurang! Och sen efter vi hade tagit kort och sen ätit så åkte vi alla till skolan för the dance, och det var sååå kul! Vi dansade non stop i 4 timmar, hade så ont i fötterna för vi hoppade runt och dansade så mycket!
Jag är så himla glad att jag får uppleva alla de här typiska amerikanska high school grejerna, all school spirit och allt sånt, det är så himla annorlunda jämfört med gymnasiet i Sverige haha!
 
Denna veckan ser vanlig ut, har matte prov imorgon wish me luck!! Och sen ett till prov på onsdag i Foods & Crafts och hade en uppsats som var till idag! Så eh aa, har ganska mycket plugg här men det är inte så svårt! Just nu ser jag mest fram emot cheerleading try outs som är nästa vecka, måste börja stretcha, är sjukt stel asså hahaha.. Nu ska jag kolla på Geordie Shore och sen ska jag sova! Hörs snart igen kompisar :D
The corsage I got!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vacker blomma till en vacker tjej :D

2013-10-08 @ 10:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0