Hej xD

Hej!
Idag är det lördag, jippi! Det var så skönt att sova ut lite, är alltid så trött under skolveckan då jag börjar 8 varje dag och går upp halv 7 eller kvart i sju varje dag och är i skolan i 7-8 timmar, så är alltid så trött. I alla fall, idag ska jag och Zoe to a haunted house i Green Bay med alla STS utbytesstudenter, och innan det ska vi alla käka pizza på Stevi B's och efter det så ska Delia med mig och Zoe hem och sova över så det blir som en mini sleepover!! Igår efter skolan så åkte jag och Zoe to the gym och efter det så åt vi ute med our hostmom and hostsister, sen släppte Robin av oss vid skolan igen 18.30 där vi såg på en play, några av våra kompisar var med i the play och de var såå bra.
 
Kommer ta massa bilder idag så lägger ut imorgon! :D
 

Kommentarer
Postat av: lojs

Klaaaaaaaaga mer. Jag börja 7.35 varje dag och måste vara vid busshållplatsen 6.45 :'(

2013-10-20 @ 21:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0