Haunted House

Tog inga bilder igår!! Mobilen låg i en kompis väska hela kvällen och orkade aldrig ta fram den men det var sååå kul igår verkligen. Först möttes alla STS utbytesstudenter på Stevi B's pizza och vi åt massa pizza, de hade även dessert som de gjorde av pizza deg, låter äckligt men det var svin gott verkligen. Efter det så åkte alla med sina host families to the haunted house och fyfan säger jag bara, det var så sjukt läskigt!! Redan i kön hörde man massa skrik och sågmaskiner hahaha!! Först gick man igenom en skog, och det var mörkt så man såg ingenting så hoppade det fram massa läskiga människor med sågmaskiner (inte riktiga såklart) och jag skrek så jäkla mycket haha, blev sviiin rädd och alla skratta åt mig för jag blev så rädd haha! Sen när man gått igenom skogen så var det en stor bonfire och musik, så fick man vänta tills ens grupp skulle in i själva huset, the morgue. Så när det var vår tur så gick vi in och det var skiiit läskigt!! Men det var i alla fall jättekul igår och träffade även två norska killar igår, skit goa, så kunde prata svenska med de haha. Fast förstog typ inte riktigt vad de sa för de pratade så snabbt hahaha..
The wristband u hade to have to get in the haunted house!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter kul för oss som älskar skräckisar :D Saknar dig gums <3

2013-10-21 @ 15:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0