Göteborgs kex

OMG!!
Gick till en affär idag som ligger precis by the mall som heter ''World Market'' och där hittade jag Göteborgs Kex Jätten!! Blev såå glad när jag såg dem och köpte såklart, bästa kakorna från goa Göteborg! Var i the mall idag och shoppade lite hehe, köpte UGGs, en stickad tröja, en halsduk och småprylar. Köpte även present till en kompis som fyller år idag :D
Jag kom tyvärr inte med i cheerleading laget haha.. Kom inte som en chock precis då laget på min skola är ett stunt team och jag kan inte ens hjula hahaha!! Två av mina andra kompisar kom inte med heller haha, losers.. Nu ska vi göra varm choklad och massa gott och ha filmkväll, saknar er alla så himla mycket hemma men jag har det såå bra här! Hörs snart kompisar ♥
Btw gick till gymmet imorse med Zoe, äkta biffar.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hallå där, Alida!
Härligt att Du trivs så bra med allt!
Har läst allt Du skrivit, och är facinerad hur snabbt Du anpassat Dig.Tufft, starkt och beundransvärt!Vi tänker på Dig och är med Dig!Kram Marie. Berry & Felicia hälsar!

2013-10-25 @ 11:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0