Weekend

Hej bloggen!!
Idag är det lördag och jag har haft en grym fredag och lördag. Igår efter skolan så åkte jag och Delia to the gym, vi var där i ca en timme och sen hämtade hennes mamma oss så åkte vi och köpte pizza och sen hem till henne, jag sov nämligen över hos henne. Väl hemma hos henne så spelade vi Nintendo Wii  och ett board game som heter cranium, skrattade så mycket så magen krampade haha!! Sen åkte Delia, Kyra, Autumn och jag till Dairy Queen på kvällen för att köpa glass med julmusik på högsta volym haha, och alla ungdomar har körkort här så de kan köra vart de vill när de vill så det är fett chill! Men de hade i alla fall svin god glass där, köpte oreo ice cream. Efter det åkte vi hem och kollade på pitch perfect och sen somnade vi som stockar vid 1. Sen idag åkte jag och Delia to the mall, köpte lite skolgrejer och ett par mjukisbyxor från Hollister. Och självklart lite godis hehe. Nu är jag hemma igen och ska strax äta middag och sen ska jag bara slappa hemma ikväll. Min värdmamma ville kolla på Harry Potter så det ska vi göra sen :D You gotta love weekends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0