Hejhej

Idag är det lördag, jippi!! Vaknade först kl 7.15 imorse och trodde att det var skola idag och fick panik för jag trodde jag skulle komma försent men sen kom jag på att det är lördag haha. Igår efter skolan så var jag åt och på en kinesisk buffée restaurang med massa utbytesstudenter, det var en tjej från Frankrike som hade fixat detta så det var faktiskt väldigt kul. Och eftersom det var buffée så fick man ju äta hur mycket man ville och herregud vad vi åt haha! Jag hade så ont i magen efteråt, var proppmätt haha!! Sen hämtade min värdmamma mig och vi gick in snabbt to the mall (restaurangen låg ett stenkast från the mall) för hon skulle köpa ett par skor, och sen åkte vi hem igen. Ikväll ska vi på middag hemma hos min värdmammas mamma och nu ska jag äta frukost och kolla på TV! Skriver snart igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0