El Stocolmo

Tjenare mannen!
Ganska så längesen jag gjorde ett inlägg så tänkte bara skriva ett inlägg om min vecka i Stockholm med min familj och min lilla trip till Amerikanska Ambassaden med Lois.
 
Åkte till Stockholm på lördagen (29/6) och jag skulle till ambassaden 1 juli. Vi bilade alltså upp till Stockholm så vi var framme sent på eftermiddagen. På söndagen åkte hela familjen över med båten till Djurgården och hade en heldag på Gröna Lund, älskar Gröna Lund. Tycker om det mycket bättre än Lisberg haha. Sen var det då måndagen, klockan ringde kl 6 på morgonen (ZzzZZzz) så det var bara att gå upp, käka frukost och gå mot ambassaden, mamma följde mig dit och sen kom Lois så sa vi hejdå till min mamma. Vi var vid ambassaden cirkus kvart över 7 och vi var klara redan vid halv 9, det gick väldigt fort men vi var långt fram i kön. Och jag var väldigt nervös inför detta besök på ambassaden men det var verkligen ingenting att vara nervös över, det gick hur lätt och snabbt som helst.
 
De andra dagarna i Stockholm så var vi på Skansen, shoppade lite och åt ute på restaurang nästan varje dag haha! Hade i alla fall en bra vecka med familjen i Stockholm :)  När det gäller USA fronten så händer det inte så mycket just nu, väntar fortfarande på värdfamilj. Längtar tills jag får en värdfamilj! Här kommer i alla fall lite bilder från veckan i El Stocolmo!
Favvo chipsen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0