Foxes vs. Xavier

Hej!!
Skulle bloggat om the basketball game igår men jag kom hem så sent så gick och la mig på en gång. Men i alla fall, igår var det basket match och vi mötte Xavier och vi vann!! Vi vann med 77-72 så alltså 5 poäng mer, matchen var så spännande och de låg lika nästan hela tiden men i slutet tog vi hem det. Så himla kul att uppleva school spirit på en helt annan nivå, de är helt galna här på basket matcher och jag älskar det. Vi hade massa ramsor som vi skrek och alla hoppa och gapa hela tiden, så kul! Och sen under half time så uppträde vårat cheerleading lag och min kompis är i the cheer squad så det var kul att se dem uppträda också, allt påminde så himla mycket om high school musical haha :D

Vårt lag är de med vitt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser precis ut som på filmer från USA :D hoppas tomteskum smakar. Stora julkramar från mamma

2013-12-19 @ 23:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0