1 Augusti

Hej!
Nu är det redan augusti. Shit pommes frites vad fort sommaren har gått.. Har haft ett väldigt bra sommarlov, kanske till och med den bästa sommaren hittills, och vädret har ju varit helt underbart så det har även blivit mycket bad!!
 
Sen sist jag skrev här på bloggen så har jag hängt med vänner och familj, fikat massa gånger, gått på bio, var på Robbie Williams konserten i Ullevi, fick även se en glimt av bästa Olly Murs, älskar Olly Murs! Har helt enkelt haft det toppen. Var på stan med mamma igår och köpte adapter som jag ska ha med till USA och lite andra småprylar, vi gick även till stan idag med då jag skulle köpa ett par byxor, och hittade ett par skitsnygga jeans på H&M! Efter vi var på stan så lagade mamma mat så käka vi middag och senare på kvällen så gick jag ut och tog en fika med Lois, det pratades mest om USA då vi båda ska dit och vi längtar hur mycket som helst, men ingen av oss har fått värdfamilj än.. Vill ha värdfamilj nununu! Men det kommer när det kommer och jag längtar jättemycket :)
Nu har jag i alla fall kollat klart på ett avsnitt av Geordie Shore, älskar den nya säsongen haha!
 
Btw så har jag fixat en ny header, blev faktiskt ganska nöjd, inte så pjåkig ändå haha!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0